{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

توانی برایم نمانده، که رنگ قوی بودن را ببینم..

توانی برایم نمانده، که رنگ قوی بودن را ببینم..
دیدگاه ها (۰)

:)

ناامید از هر امیدی..:)

تا توانی در جهان یک رنگ باشفرش از صد رنگ بودن زیر پا افتاده ...

‌فأنا لا أملكُ في‌الدنياإلا عينيک و أحزاني.و در این دنیادیگر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط