{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}



میدونید بدتر از افسردگی چیه؟تظاهر به خوشحال بودن فقط برای اینکه بقیه حس خوبی داشته باشن در حالی که داری از درون تیکه تیکه میشی🙂🕳
دیدگاه ها (۱)

☆اولین کاری که من قراره انجام بدم...

☆و بازم هوش مصنوعی برنده شد:)))

☆▪_▪ نقش من توی زندگی بقیه:

☆همیشه جزو کارهای مورد علاقمه🙃:)))

شاید براتون سوال بشه چرا محتوای پیجم داره تو کل متنای پولیبا...

برای خوشحال کردن کسی حتما لازم نیست از زیبایی های ظاهری اون ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط