{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

موزیک دختر سنگدل با صدای خودم

👉🏻💜 @kkohbb8
موزیک دختر سنگدل با صدای خودم همراه با نشوازندگی گیتار امیدوارم که لذت ببرید لایک و کامنت یادت نره
دیدگاه ها (۹۲)

باز یه شب تاریک با صدای خودم و متن نوشته ی خودم

کرم ریزی من نصف شبی با دوچرخه تو خیابون های ارم

my dog

me

بازم نقاشیییییییی

لذت ببرید 🤠🌹ببخشید تایم کوتاه بود خواستم وایت خوبی بگیرید 🥸🌹...

سوال پست:ایرانسلی یا همراه اول؟!لایک و کامنت یادت نره✨🎀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط