{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مارا نیست دگر حوصله این مردمان دقل ..مایار خداییم وخدا ما

مارا نیست دگر حوصله این مردمان دقل ..مایار خداییم وخدا مارابس.. خدایا درسته همه تو رو دارن..ولی نظری ویژه تر کن ب ما..که ما جز خودت هیچکس ونداریم..💔🖤💔🙏🙏🙏
دیدگاه ها (۰)

🖤🖤🖤💔💔💔🖤🖤🖤💔💔💔

حرف دل ... ...

از یه جایی ب بعد دیگه... ...

بی تو پَتیاره ی پاییز مرا می شِکند🍁این شب وسوسه انگیز مرا می...

دنیا پشت قباله ی هیچکس نمی افتد...قرار نیست که با افکار دیگر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط