کمکککککککککک
کمکککککککککک
عافا من ی رم ۳۲ گیگ گرفتم...
بعد آهنگا و نصف ویدئو هامو همه ی عکسامو گذاشتم توش
بعد رفتم بیرون دوباره اومدم توش دیدم زدع کارت حافظه وارد نشدهههه
ی پیم هم اومده بود ک نمی دونم نمیشه در این حافظه نوشت و نمی دونم از این چرت و پرتاععع
تروخدااععع کمککککککک من دارم فشار می خورممم
بقیه هیچچچچچچ
آهنگااامممممممممممممممممم
باز خدارو شکر فقط ۵۰ تا آهنگشوووو رخته بودم توشششش
عافا من ی رم ۳۲ گیگ گرفتم...
بعد آهنگا و نصف ویدئو هامو همه ی عکسامو گذاشتم توش
بعد رفتم بیرون دوباره اومدم توش دیدم زدع کارت حافظه وارد نشدهههه
ی پیم هم اومده بود ک نمی دونم نمیشه در این حافظه نوشت و نمی دونم از این چرت و پرتاععع
تروخدااععع کمککککککک من دارم فشار می خورممم
بقیه هیچچچچچچ
آهنگااامممممممممممممممممم
باز خدارو شکر فقط ۵۰ تا آهنگشوووو رخته بودم توشششش
- ۳.۹k
- ۱۹ خرداد ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط