{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چویا

خیلی دوست دارم انیمه سگ های ولگردو ببینم ولی خب وقت نمیشه
نظرتون دربارش چیه؟
دیدگاه ها (۴)

شیکی

واقعا بعضی مواقع فکر میکنم شرکت سازنده شیطان کشو تام و جری ب...

لیان

به نظر من واقعا استحقاقشو نداره شخصیت اصلی باشه

خیلی دوست دارم انیمه‌اش رو ببینم وقت نمیشه یک انیمه روانشناس...

اوسامو دازای و چویا ناکاهاراانیمه سگ های ولگرد بانگو

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط