{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از سارا پرسیدم دوسم داری

از سارا پرسیدم دوسم داری
گفت مگه باید دوست داشته باشم
دیدگاه ها (۳۳)

تامبوی ولی زشته

شما مونز های منید🙂✨🌙🌙🌙💕💕💕

روزگار عوض شده!

بهم گفت قد ی دنیا دوست دارم وقتی ک داشت میرفت پرسیدم مگ نگفت...

بگو مگه دوسم نداشتی!؟:) 💔#بگو.مگه.دوسم.نداشتی

مگه دوسم نداشتی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط