{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سر این قسمت انقدر گریه کردم

🥺
دیدگاه ها (۲)

البته اینا که رفتن کنسرتش عرب بودن

نه کی گفته که سر این اهنگ بیلی انقدر گریه کردم که نفسم بالا ...

ولی من کلی گریه کردم این قسمت😭

من واسه این قسمت خیلی گریه کردم😭😭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط