{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اووو دیگه مه چتو نمورم ده پکول تو

❤️❤️❤️
دیدگاه ها (۲۰)

دیگه کسی لالا نگه

جییییییییان دیگه همه گی تان جیگر استین

عا دیگه

نیست کدام بی کار

نمی پرسی نام مه نمی شوی یار مهنرگس صفت دار تونمی‌دهی جان مهخ...

تنها کسی که باهاش این چتو داشتم و هیچوقت نزد تو ذوقم و حالمو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط