{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چرا از همون اول نزاشتش تو اب

چرا از همون اول نزاشتش تو اب
دیدگاه ها (۲)

اخوداااااااااا قند تو دلم اب شد قربونت برممممممم

وووووووووی قند تو دلم داره اب میشهههههچه کیوتن ایناااااااا

قند تو دلم اب شد شما چی؟🤫🫣🫠

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط