{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاپل دومی که خیلی دوستشون داشتم

کاپل دومی که خیلی دوستشون داشتم
دیدگاه ها (۵)

من دیگه کراش نمی‌زنم چند دقیقه بعدش کی دراما :::

کیا سریال جدید چا اون وو رو دیدن؟!

اما عشق بین این دوتا

جدا خستم

خیلی دوستشون داشتم امیدوارم یه سریال دیگه با هم بازی کننکاپل...

دومین سریالی که دوستش داشتم این بود خیلی قشنگ بود از کاپل بو...

دست اونایی بود که دوستشون داشتم🚶🏽

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط