{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

با این که ترکی بلد نیستم ولی: کوردیم قیامته دوست گلارگم نازارگم💋♥️🥰

دیدگاه ها (۲)

یک شب همتونو تنها میزارم میرم 😭💔

تقدیم به تو ♥️💐

پیجه ما رو به دوستانتان معرفی کنید اگه دوست دارین بخندید.سپاس گزار 🙏🙏

لات تر از پارس دیدید بیا سند بزنیم ✌️🤙

خیلی دوست دارم بکشمش ولی سبک خودکار بلد نیستم.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط