{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آخه این شاهو من نخورمششش💜💜💜💜یکی بدزده بیاره برام

آخه این شاهو من نخورمششش💜💜💜💜یکی بدزده بیاره برام
دیدگاه ها (۱۱)

این آهنگ باصدای وی خوب میشه؟

آه مردم یکی برام بیارتش

خوردنی آوردم براتون لایک و فالو یادتون نره

کدوم خوشگل تره بگو تو کامنتا

یکی اینو برام بدزده

یکی برام پوند بدزده😔🛐

پسر خوشتیپم هه یو

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط