{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من و تو خواستیم ، ولی خدا نخواست !🥺❤️

من و تو خواستیم ، ولی خدا نخواست !🥺❤️
دیدگاه ها (۰)

بمیرم براتون 🥺🫶

چشمات زیباترین استان منطقست ...👀

قنداممم🥹💝

قدرت یک زن ستودنیه 💟🪽

ببین نسلی که تو رو نخواست...

چه بی ذوق است این جهانی ک مرا با تو نخواست..💔 #لایک#و#بازنشر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط