{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

(خیلی سخت تره.):

(خیلی سخت تره.):
دیدگاه ها (۴)

بچگی...شاید یه آرزوی بی هدف.):

چرا وقتی می‌بینمت باید وانمود کنم نمیشناسمت..؟

«ایندفعه ،‌ دیگه فرق داره.»

من هیچوقت یادم نمیره...

سخت تره ...

زنده بودن از هرچیزی سخت تره...حالا میدونی چی از اونم سخت تره...

به نظر شما کدوم سخت تره؟؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط