{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حس قشنگی بود

حس قشنگی بود
دیدگاه ها (۱۲)

این رمیکس یه مدتی خیلی ترند بود

کوچلا؟ شما هم به لطف ما رفتین کوچلا

اصکی؟

پروف عوض شد

ولی برا من حس قشنگی نیست

ولی حس قشنگی که این زوج توی کنسرت پسرامون داشتن..!)

چه حس قشنگی است …در جنگل گم شوی و به دنبال راهی برای بازگشت ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط