{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

😂😂😂دربست گرفته

😂😂😂دربست گرفته
دیدگاه ها (۳)

خانوم گودرزی هیچوقت خیر نمیبینی 😂

فقط حرکت داماد 😂👌

نه ناراضیه 😂

لنتی چه تقلیدی میکنه 😂

دربست جهنم میبینمتون😂💙

آن‌که می‌گفت دلش خانه‌ی دربست من است؛آن‌چنان در بدرم کرده که...

شیخ نمر باقر النمر، خطاب به کشورهای حاشیه خلیج فارس:«آمریکا ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط