توی این دو تا سکانس اول خیلی دلم واسه دوران و عزیزه سوخت.
توی این دو تا سکانس اول خیلی دلم واسه دوران و عزیزه سوخت..
دورانی که از بچگی نتونست جوری که دلش میخواد زندگی کنه..
عزیزهایی که واسه خواهربرادراش هرکاری میکنه و بازم هیچکدوم قدرشو نمیدونن
و جوری که این دو نفر سعی میکنن واسه زخمایِ هم مرهم باشن>>>😭💘
دورانی که از بچگی نتونست جوری که دلش میخواد زندگی کنه..
عزیزهایی که واسه خواهربرادراش هرکاری میکنه و بازم هیچکدوم قدرشو نمیدونن
و جوری که این دو نفر سعی میکنن واسه زخمایِ هم مرهم باشن>>>😭💘
- ۲.۸k
- ۱۲ فروردین ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط