{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو را بیشتر همه آدمهایی که دوستت دارن دوستت دارم 0010

دیدگاه ها (۰)

0010

نرفت از دل ....

خوب بودن زیادی خوب نیست چون به خوب بودنت هم شک میکنند .

ببین دوستت دارم تور از خودم بیشتر

من از تعداد اونا هم بیشتر دوستت دارم..:)))#کیدراما#کیدرامر

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط