{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به خدا شوهرم اونقدرا هم احمق نیست

🤣🤣🤣🤣
دیدگاه ها (۲۰)

تقدیمی داریمممم برای ایشونن

دلم واسه باچیرا تنگ شد دوباره باید برم فصل اولو

سبحان الله هوش مصنوعی دارک شددد

بچه ها حمایتا خیلی کم شده

اونقدرا هم بد نیست:)

یعنی تئودور احمقهههه احمق خو چرا نمیگی بش دوسش داری؟ اسم مان...

آپدیت DM سونگهون🐧: سلکا میخوای؟🐧: یکی دارم ولی اونقدرا جالب ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط