{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

dfjak 75307635

دیدگاه ها (۱)

والا بودنت همش ضرر بود بهتر که حذفت کردم

ديل؟ هركى ميخواد باهم ديل بزنيم بگه

از هوملندر واقعا متنفرم چرا باید نوآر رو بکشه خب فقط بهت نگف...

آدما دروغ میگن که دوست دارن 🫠💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط