{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

جوونیم و ازم گرفتی...!! خدا جوونیت و بگیره:)

جوونیم و ازم گرفتی...!! خدا جوونیت و بگیره:)
دیدگاه ها (۲)

این ی اشتباه کیریِ...

تنم بی جونه بی جون...))

کشورم بهترین روزهای جوونیم رو ازم گرفت :)

ای روزگاربی وفاچراباباازمن گرفتی 🥀🥀دنیاهم وفانداره که بابام ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط