{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

استوری عاشقانه آتش

زان پیش که در باغ وصال تو دل من

از داغ فراق تو برآسود،برفتی

ناگشته من از بند تو آزاد بجستی

ناکرده مرا وصل تو خشنود برفتی


#حبیب
با حرص ته سیگارشو با انگشت اشاره و شصتش به دورترین نقطه ممکن پرت کرد و گفت:
چرته!
اینکه میگن آدما به از دست دادن عادت میکنن چرته!
من عادت نکردم، هیچکس عادت نکرده!
کسی که پاهاشو از دست میده به راه نرفتن عادت میکنه؟
اونی که صداش جادو میکنه رو میشه بهش گفت بیخیال خوانندگی شو عادت میکنی وقتی تا آخر عمر صداش تو گلوش باهاش هست؟
به اونی که دل میبنده و بی دلبر میشه بگیم عادت میکنی به دیدن قلب سوراخت؟
نمیشه دیگه آدم حسابی !
آدم به رنج کشیدن هیچوقت عادت نمیکنه...!
فقط هی خسته میشه، یروزی انقدر خسته میشه که دیگه حال اعتراض و ناله هم نداره!
بعد بقیه نمیگن فلانی انقدر نداشت که جونش در رفت ، میگن دیدی فلانی عادت کرد به نداشتن بهمان؟!

👉🦉@boof_graphy
دیدگاه ها (۰)

استوری عاشقانه

تستورز عاشقانه مستی

استوری عاشقانه چشمای تو نقاشیه

استوری عاشقانه هیچ

سناریو اگه خوشتون اومد بقیه شخصیت ها هم میزارم

سناریو:وقتی پدرتن و موهات فره و...اصل سناریو اینه:وقتی پدرتن...

#novel_vampireرسیدیم دانشگاه خواستم پیاده شمته صبر کن از این...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط