{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یه اموزش کلی کار با ibis paint x

دیدگاه ها (۰)

نفهمیدم ولی خب

چشم گوربا

نمبدونم چرا هر وقت چشم گرد میکشم

ماشاءالله گالریم پر بیس و قالب و کد ibis paint X ولی حاللللل...

ارت/رایا/هانوکه/art/Raya/Hanoke

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط