{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خوب شد از اون دوستی ۳ نفره فاصله گرفتم...

خوب شد از اون دوستی ۳ نفره فاصله گرفتم...
ولی همچنان هیچ حس خوبی ندارم
دیدگاه ها (۲۱)

خیلی صداش دشنگه...:)

ب جای گریه بخنده...

هعییی چ میشه کرد...💔

👍💔

خیلی بسییییییییاررر زیاد

بهترین دوستی ۳ نفره

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط