{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هر کی از درد سوال داشت من هستم

هر کی از درد سوال داشت من هستم
دیدگاه ها (۰)

تو هیچی نمیبینی

هیچکی

شاید...

مشکلم

و یه سوال دیگه "بک" به چه درد میخوره؟لطفا سوال هامو جواب بدی...

سوال پست:ایران رو دوست داری؟جواب خودم:عاشق کشورم هستم تا ابد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط