{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

لعنتی مونده از چشم منم بگیره....

جالبه بعد قشنگ هم میگیره.
دیدگاه ها (۱)

🤡

کدوم بودی؟

قیافم زیر نویس داره🤡

روش شما برای فرار از زندگیتون چیه؟من؟همه....‌

گیرنده میگیرد

شاید کارما انتقام مون رو بگیره ولی اون زخم هایی که هنوز جاش ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط