{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگه راجب تاریکی هایم به تو بگویم بازم جوری بهم نگاه می‌کن

اگه راجب تاریکی هایم به تو بگویم بازم جوری بهم نگاه می‌کنی انگار خورشیدم!؟
دیدگاه ها (۱)

ناراحت کننده بود اما زندگی هنوز جریان داره!

عشق وآقعی هیچوقت نمیمیره

من پای حرفم هستم!! من هنوز منتظرم..

حالم از مدرسه بهم میخوره ، قدرت تحمل خونه رو هم ندارم ..حوصل...

بی تی اس_جیمین

ماه

یک جوری بهم نگاه میکنند که هم دیگه رو می خورند 😂🥰

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط