{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میخااام ! انقد خوبه اینجا بشم ،،،

میخااام ! انقد خوبه اینجا بشم ،،،


فحشی ک داد عزر خواهی میکنم سلطانه دیگ !!

1122=8
دیدگاه ها (۰)

ننه !! بابای! منی 🙂

مغزتو واقعا میگاد...

تو بگیر دستامو 🙂🤍

دل من هواتو کرده لعنتی 💔 ...

من از اینجا از خانم جواهریان معذرت خواهی میکنم خیلی فحش خورد...

آقا اینو از پیج قبلیم دزدیدم جدی خدارحمت کنه پیج قبلیمو دیگه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط