{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ـهمهمه‌ایـــــ‌ازاینــ‌همهـ‌‌تنـ‌

ـهمهمه‌ایـــــ‌ازاینــ‌همهـ‌‌تنـ‌
ــهایـ‌ ـتنها رها اند در
اســــــΞΔــــــارت.

"کاش یه هم بند داشتم؛
بد زندانی دنیا"
دیدگاه ها (۵)

یه کلمه بده جمله شون رو میزنم

جوونای ایرانی ماییم و حالمون اینه که ادیت زدمبرای جوونا فقط ...

ترس نباشه که شجاعت معنی نداره

میکس موزیک

یه مرده متحرک بودم که مشهد دیگه جایی برام نمونده بود تمام زن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط