{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وقتی به آدم تنهایی برمیخوری،مهم نیست که چه توجیهی برای تن

وقتی به آدم تنهایی برمیخوری،مهم نیست که چه توجیهی برای تنها بودنش میاره.دلیل تنها بودنش این نیست که از انزوا لذت می‌بره.بلکه اینه که در گذشته بارها تلاش کرده با جمع معاشرت داشته باشه اما آدم‌ها همیشه ناامیدش کردن...
دیدگاه ها (۴)

چه محتوای فیلم جذابی

نمی‌دونم میخونی یا نهولی میشه یه لحظه از اون زندگی نکبت باری...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط