{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بابا بقیه رو ولشون کن

دیدگاه ها (۰)

از هیچ دختری خیر ندیدم

به هیچکس اعتماد نکن

واقعا حسرتشو دارم تو چطور

نه بابا ما اصلا بقیه رو مسخره نمیکنی_

بقیه رو ایستگاه کن

ولشون کن مردمو اگر قرارع به حرف اونا باشه که باید بمیریم!!!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط