من زندما ولی اون یکی اکانتم فعلا نمیتونم برم توش ایشالا ب
من زندما ولی اون یکی اکانتم فعلا نمیتونم برم توش ایشالا بعد تیر ماه شاید هم اواسط وای دارم دیوونه میشم چقدر کصدستم دارم تو پولی باز میمیرم کاشکی تو دنیای واقعی میمردم من راحت میشدم باورتون نمیشه دوماه دیگه باید بریم مدرسه😊💔
- ۴۱
- ۰۵ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط