{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من خودم ....

من خودم ....
ظلم
ظلم
ظلم
💔
دیدگاه ها (۱۳)

- هر آدمی به یک نفر احتیاج دارد - که مثل بقیه نباشد ...- وگ...

" دل کندن از چیزی که دوستش داری ، بزرگت میکنه ! " 🖤

' کاش بودن ها رو قاب نمیگرفتیم که نبودن ها آینه دق شوند ......

_ قشنگ ترین خستگی دنیا خستگی تو راه هدفیه که دنبالشی !

ظلم نکن تا تاوان ندی

ریشه ی ظلم یهودو بزن

ریشه ی ظلم یهودو بزن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط