{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچه ها داره بارون میاد استوری کنم؟

بچه ها داره بارون میاد استوری کنم؟
دیدگاه ها (۵)

خدا رحم کنه به کوک

اخ اخ اخ فک کنم یه بوهایی میاد

من خودم تهرانم...دوستم تو تبریز...بهش گفتم داره بارون میاد ا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط