{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تا ۵ % نشه که نمیزنم شارژ 😂😂

تا ۵ % نشه که نمیزنم شارژ 😂😂
دیدگاه ها (۲۸)

گاهی وقت‌ها باید تصمیم‌هایی بگیری که پایان خوبی برات داشته ب...

حداقل یه نفر بوده که بخاطرت گریه کرده ، یه نفر هست که تکساتو...

با عرض معذرت باید برم گوشیمو بزنم شارژ بایییی💚

فان

من حرفی نمیزنم خودتون ببینید

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط