{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دیر میفهمی زندگی نکردی...!

دیر میفهمی زندگی نکردی...!
دیدگاه ها (۰)

من از همه بریدم...!

سر گردونی مث فندکت!

عاشق شب ، ترسان از تاریکی⛓️⛓️

بعدا میفهمی که دیگه دیر شده.#گلسنگ #الناز_ملک

:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط