{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بخاطر همین پنج ثانیه اول امکان داره از عصبانیتتون یه نفر

بخاطر همین پنج ثانیه اول امکان داره از عصبانیتتون یه نفر رو بکشین
دیدگاه ها (۰)

تا فردا پستا درست لایک نخورن پاکشون میکنم 😁 لایک کنید

@negarii79 ...آدم وقتی ...

تنها دلیلی که هنوزم عشق و دوست داشتن رو باور دارم بخاطر اینه...

ولی والیبال اصلا یه حس خوبی داره وقتی رو دست سه نفر بلند میش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط