{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

+ شما ایرانیا چی دارین که اسمتون همه جا پیچیده ؟!

+ شما ایرانیا چی دارین که اسمتون همه جا پیچیده ؟!
- اِصالَتْ عزیزوم..
دیدگاه ها (۰)

😅🖤

شاید اولین جایی که دیدمت نبوده تهران!

🤙..

.🖤. 🖤.

اسمتون چی؟

به قربونت عزیزوم دلوم سیت بونه داره

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط