{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فردا باید برم مدرسه اینه چی سرم تو گوشیه🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️😂😂

فردا باید برم مدرسه اینه چی سرم تو گوشیه🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️😂😂
دیدگاه ها (۰)

سولی...:(

سولی....:(

جیمین.......... 😵😵😵😵😵من غش......... 😊😊😊😊😊

میشه نظرتون رو درباره ی پیجم بگیناگه بده بگین اصلاحش کنم (نا...

من در حالی که دارم از استرس میمیرم سرم تو گوشیه👍🏻😶

بنده باید فردا ساعت ۷ برم مدرسه تا ۱۲ و نیم😐 تا چهارشنبه بای...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط