{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میلاد امیری

بدترین حس؟! چشات پر از اشک باشه ولی نتونی گریه کنی…️
دیدگاه ها (۶)

خاک غربت دردسر دارد چرایش را نپرس

فری استایل ابوم 😎😎😎😎

فالو کنید بک میدم

حالم خوبه! مثل بیماری که گفت خوبم ولی فرداش مرد :)

تاحالا این حس رو داشتید که از شدت غم دلپیچه و سر درد بگیری گ...

🎥 #درس_اخلاق_آقا | خواستی اشک بریزی و گریه کنی، بر حسین گریه...

بدترین درد اینه که بدون سر صدا گریه کنی تا کسی صداتو نشنوه🖤🥀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط