{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هیییییییییییییی چرا نمی تونم گریه نکنم

هیییییییییییییی چرا نمی تونم گریه نکنم
دیدگاه ها (۱۱)

پست ته

هفت سال پیش در تولد جین، که داشت از وی‌لایو پخش میشد، تهیونگ...

چطوری دلت اومد آرمیا رو ول کنی تانیی

ولی این دوتا فرشته🖤

-چرا میخندی؟-نمی خندم دارم سعی میکنم گریه نکنم...

نمی تونممی فهمی ؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط