نمی دونم چرا هیچکس این گوگولی اتمی رو توی بازی راه نمیده،
نمی دونم چرا هیچکس این گوگولی اتمی رو توی بازی راه نمیده، دیکتاتور کوچولو خیلی اتمی مهربونه، آمریکا خیلی اذیتش میکنه بچه به این مظلومی💔💔💔💔
- ۱.۰k
- ۰۶ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط