{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

واقعی نبودن چون ولم کردن

واقعی نبودن چون ولم کردن
چون از عید حاام رو نپرسیدن
چون همیشه من اول باید پیام بدم
دوستیمون مهم نیست براشون
حالم رو نمیپرسن چون براشون مهم نیستم
ایرادی نداره
باهاش کنار میام
مثل خیلی چیزا که بهش عادت کردم ....
دیدگاه ها (۴)

خیلی حس بدیه من درک کردم امیدوارم شما درک نکنید ...

عاشقانه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط