{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دارم میرم.واسه‌دوسال

دارم میرم.واسه‌دوسال
خداحافظی نکن‌اشکج‌درمیاد
دیدگاه ها (۲۶)

فضول‌کلاس

سرباز

عروسی دیروز

ولی من بدون خداحافظی با مدرسه یه راهنمایی دارم میرم دبیرستان...

یه روزی بدون خداحافظی میرم 😅

وای ننه جان خسته شدم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط