{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من این بادیگاردرَم ببینم اوکیه

من این بادیگاردرَم ببینم اوکیه
(چون بادیگارده هرجا بی تی اس و اعضا میرن هست اینو ببینم اعضا هم میبینم)
دیدگاه ها (۱)

هات:)

اگه این آهنگ رو بی تی اس بخونه..بی تی اسارمیاعضا::::::: جین ...

آره ما آرمی های ایرانی شانس اینو نداریم که بی تی اس رو ببینم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط