{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عصــبانـــی بودم امــــا...

عصــبانـــی بودم امــــا...
دیدگاه ها (۱)

:: به جون خودم من هیچوقت به عشقم دروغ نمیگم در انتها اون می...

«ـناز نکن فقط تومال منی»ناز نکن تو تنها عشق منی

چراعملیش نکنیم.؟..:)

من همیشه بودم‏حتى وقتی بریده بودم‏دلخور بودم‏حتى وقتی حالشو ...

من کم و زیاد هرچی که بودم واقعی بودم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط