منم دوستی سه نفره دارم و دقیقاً نقشِ اِمممم راستش من بلین
منم دوستی سه نفره دارم و دقیقاً نقشِ اِمممم راستش من بلینک نیستم و نمیتونم تشخیص بدم ولی فکر کنم جیسو عه کلا نقش اونی رو دارم که نادیده گرفته میشع
- ۴.۲k
- ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۱۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط