{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

در مدرسه ما چه میگذرد :

در مدرسه ما چه میگذرد :



#کیپاپ
#مدرسه
دیدگاه ها (۵)

کجاش زشته بچم به این خوشگلییی#جونگکوک#بی‌تی‌اس

می‌خوام به چند زبون مختلف بگم : دوستِ دارم

پرچم رزی گریش گرفته 🥺#بلک‌پینک#لیسا#جنی #جیسو#رزی

بازیه خوبیه .#جونگکوک#بی‌تی‌اس

این داستان: در موزیک شو های کیپاپ چه میگذرد؟ 😂

شما رو نمیدونم ولی خودم داخل مدرسه وکیل شدم

زندگی آب روانیست روان میگذرد آنچه تقدیر من و توست همان میگذر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط