{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چقد زیبا ک کسی نیس باش صحبت کنم ..:€

چقد زیبا ک کسی نیس باش صحبت کنم ..:€
دیدگاه ها (۱)

بیاین پیام بدین آشنا شیم و ....

منی که منتظر پیامم:€

رزی

اونجایی فهمیدم چقد عاشقتم ک دلیلی برای دوست داشتنت نداشتم‌ و...

از وقتی اینستا باز شده ویس چقد خلوت شده کسی نیس 😮‍💨

کنسرت تمپا روز اولوایییی ک چقد جذابنننن:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط